Υπηρεσίες & Λύσεις
A. Ανάλυση τις Ψηφιακής Κατάστασης της Εταιρείας.
Ακόμη και εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες που χτίστηκαν στην προ-ψηφιακή εποχή αγωνίζονται να προσαρμόσουν τη στρατηγική τους σκέψη προκειμένου να ευδοκιμήσουν και να αναπτυχθούν στην ψηφιακή εποχή. Όλα αυτά τα διαφορετικά εργαλεία και μοντέλα ψηφιοποίησης και αυτοαξιολόγησης που παρουσιάζονται εδώ έχουν σχεδιαστεί για να σας βοηθήσουν να : α) να υλοποιήσετε τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας σας επιλέγοντας και ακολουθώντας ένα από τα μοντέλα η και κάποιο συνδυασμό τους , β) να εκτιμήσετε την ετοιμότητα της δικής σας εταιρείας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και γ) να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε την δική σας προσωπική ετοιμότητα στο να οδηγήσετε την εταιρεία σας σε ψηφιακό μετασχηματισμό.
Τα 2 Μοντέλα της Ψηφιακού Μετασχηματισμού
Για να αναπτυχτούν στον ψηφιακό κόσμο, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν διάφορα «Μοντέλα Ψηφιακού Μετασχηματισμού» και να αλλάξουν ουσιαστικά τις διαδικασίες που χρησιμοποιούν για το επιχειρείν. Ακολουθείστε και εφαρμόστε τα διαφορετικά μοντέλα και θα έχετε πολλές ελπίδες να αγκαλιάσετε την ψηφιακή εξέλιξη που παίρνει μέρος στον χώρο σας. Όλα αυτά τα μοντέλα έχουν αναλυθεί και παρουσιαστή αναλυτικά μέσα στα διάφορα κεφάλαια του βιβλίου.
1 |
Μοντέλο Ψηφιακής Εισόδου με Διπλό Μετασχηματισμό |
---|---|
2 |
Μοντέλο Ψηφιακής Εισόδου με Διπλό Μετασχηματισμό |
1. Μοντέλο Ψηφιακής Εισόδου με Διπλό Μετασχηματισμό
Μοντέλο Διπλού Μετασχηματισμού | |
---|---|
1. Η παραδοσιακή εταιρεία | Αναλύστε την παραδοσιακή εταιρεία και το μέλλον της. |
2. Μετασχηματισμός A (μετασχηματισμός της παραδοσιακής εταιρείας) | Επανατοποθετήστε τον πυρήνα |
3. Μετασχηματισμός Β 4. (δημιουργία της νέας ψηφιακής ιδέας / εταιρείας) |
Δημιουργήστε το νέο |
5. Επιλογή δεξιοτήτων | Διευκρινίστε τις κοινές δεξιότητες μεταξύ A & B |
Αυτό το μοντέλο δίνει την ευκαιρία σε οποιαδήποτε εταιρεία να επενδύσει σε διπλό μετασχηματισμό, πράγμα που σημαίνει ότι η εφαρμογή του χρειάζεται δύο μετασχηματισμούς και όχι έναν. Σε απάντηση του σοκ διαταραχής, οι εταιρείες πρέπει ταυτόχρονα να επενδύσουν και στα δύο:
- Επανατοποθετήστε την βασική παραδοσιακή επιχείρηση
- Ξεκλειδώστε τη νέα ανάπτυξη στις ψηφιακές αγορές με την δημιουργία της νέας εταιρείας
Σε αυτήν την περίπτωση, ένα κομμάτι του παλαιού, παραμένει, αλλά αυτό που προκύπτει είναι σαφώς διαφορετικό. Το παράδειγμα εδώ είναι, όπως μια κάμπια γίνεται πεταλούδα.
Για το μοντέλο διπλού μετασχηματισμού, οι ηγεσίες των εταιρειών πρέπει να επιλέξουν προσεκτικά τις κρίσιμες δυνατότητες, να διαχειριστούν στρατηγικά τη διασύνδεση μεταξύ του παλιού και του νέου και να ενεργούν διαιτητικά όταν προκύπτουν διαφορές.
2. Μοντέλο Ψηφιακής Διαχείρισης 2 Τμημάτων
1. Δημιουργία Ψηφιακών Δυνατοτήτων √ Αξιοποίηση της δύναμης των βασικών λειτουργιών √ Δημιουργία εμπειρίας πελατών √ Επαναπροσδιορισμός επιχειρηματικού μοντέλου |
---|
2. Δημιουργία Δυνατοτήτων Ψηφιακής Ηγεσίας √Ψηφιακή ηγεσία √ Δημιουργία ψηφιακού οράματος √ Ενσωμάτωση εργαζομένων ψηφιακά μέσα στην εταιρεία √ Διαχείριση του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα στην εταιρεία |
Το Μοντέλο Ψηφιακής Διαχείρισης έχει δύο κρίσιμες διαστάσεις: 1) ψηφιακές δυνατότητες και 2) ηγετικές δυνατότητες. Αυτές είναι δύο πολύ ξεχωριστές διαστάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού, και η κάθε μια παίζει το δικό της ρόλο στο δρόμο προς το ψηφιακό ταξίδι κάθε εταιρείας. Κάθε διάσταση είναι διαφορετική και κάθε μία είναι σημαντική για διαφορετικούς λόγους. Η εφαρμογή αυτού του μοντέλου δίνει τη δυνατότητα σε κάθε διευθυντή να κατανοήσει και να συνειδητοποιήσει ποιες τεχνολογίες θα χρησιμοποιήσει και σε ποιες ψηφιακές ευκαιρίες να επενδύσουν πρώτα. Επίσης, αυτό το μοντέλο δίνει στην ηγεσία τον κατάλληλο ρόλο ώστε να μπορεί να χρησιμοποιεί της τεχνολογίας για να πετύχει τον μετασχηματισμό. Οι χρήστες αυτού του μοντέλου ξέρουν πώς και πού να επενδύσουν και οι ηγέτες τους δεσμεύονται να καθοδηγήσουν την εταιρεία δυναμικά στο ψηφιακό μέλλον. Αυτό το μοντέλο δίνει στην διοικητική ομάδα τα εργαλεία για την εκμετάλλευση των ψηφιακών πλεονεκτημάτων για την οικοδόμηση ανώτερων ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για τις εταιρείες τους.
Β. Εταιρική ψηφιακή αξιολόγηση
Πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δοκιμή για ψηφιακό μετασχηματισμό, είναι πολύ σοφό να αξιολογήσετε τις ψηφιακές δυνατότητες της εταιρείας σας και τις δικιές σας ως ηγέτες της εταιρείας. Τα ακόλουθα δύο Μοντέλα αυτοαξιολόγησης θα σας δώσουν μια καλή εκκίνηση.
- Ψηφιακή αξιολόγηση – Πρώτη προσέγγιση
Έξι Ερωτήσεις και Ενέργειες που πρέπει να Απαντηθούν και να Ληφθούν | |
---|---|
Ποια είναι η ψηφιακή απειλή ή ευκαιρία για την εταιρεία σας; | Ενέργειες: Αξιολογήστε το ποσοστό των εσόδων σας που απειλούνται. |
Ποιο ψηφιακό επιχειρηματικό μοντέλο είναι καλύτερο για το μέλλον της εταιρείας σας; | Ενέργειες: Επιλέξτε και αναπτύξτε το ψηφιακό επιχειρηματικό σας μοντέλο. |
Ποιο είναι το ψηφιακό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σας; | Ενέργειες: Προσδιορίστε την πηγή του ψηφιακού ανταγωνιστικού σας πλεονεκτήματος. |
Πώς θα αποδώσετε αξία στους πελάτες σας χρησιμοποιώντας τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες; | Ενέργειες: Καθορίστε και αποφασίστε πώς θα χρησιμοποιήσετε τα ψηφιακά στοιχεία της εταιρείας σας για να δημιουργήσετε αξία. |
Έχετε τις βασικές και σημαντικές ψηφιακές ικανότητες για να ωθήσετε την επιχείρησή σας προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό; | Ενέργειες: Δημιουργήστε και ενισχύστε τις βασικές ψηφιακές ικανότητες που χρειάζεστε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. |
Έχετε τις ηγετικές (ψηφιακές) ικανότητες για να ηγηθείτε τον ψηφιακό σας μετασχηματισμό; | Ενέργειες: Αναπτύξτε τους μάνατζερ σας και επενδύστε στον ψηφιακό πολιτισμό και στην ψηφιακή γνώση των ανθρώπων της εταιρείας σας. |
Δέκα Δευτερεύουσες Ερωτήσεις που πρέπει να Απαντηθούν
- Ποιος είναι ο αντίκτυπος της ψηφιοποίησης στην εταιρεία και κλάδο σας;
- Πόσο καλά γνωρίζετε τους τελικούς πελάτες σας;
- Ποιος είναι υπεύθυνος για το ψηφιακό περιεχόμενο της εταιρείας σας;
- Γνωρίζετε πόσο καλή είναι η εμπειρία του ψηφιακού πελάτη σας;
- Πόσο καλές είναι οι εσωτερικές σας ψηφιακές πλατφόρμες;
- Πόσο αποτελεσματική είναι η επιχείρησή σας στην παροχή ολοκληρωμένης, πολυπροιοντικής και πολυκαναλικής εμπειρίας πελατών;
- Πόσο ενημερωμένη για την ψηφιακή εξέλιξη είναι η ομάδα διοίκησης και διαχείρισης της εταιρεία σας;
- Πόσο αποτελεσματική είναι η ομάδα διοίκησης και διαχείρισης σας στην αντιμετώπιση του ψηφιακού μετασχηματισμού;
- Πόσο χρόνο ξοδεύει ο υπεύθυνος πληροφοριών και η ομάδα του με τους πελάτες;
- Πόσο ψηφιακή είναι η εταιρεία σας, ιδιαίτερα στη δημιουργία υπηρεσιών που μπορούν να παρασχεθούν ηλεκτρονικά προς τους πελάτες;
- Ψηφιακή αξιολόγησης – Προσέγγιση δεύτερη
Επικεντρωνόμαστε στην πώληση και την αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω των παραδοσιακών καναλιών | 1,2,3,4,5 | Επικεντρωνόμαστε στις μεταβαλλόμενες ψηφιακές συνήθειες των πελατών μας και στις μεταβαλλόμενες συνήθειες αγοράς τους |
---|---|---|
Χρησιμοποιούμε το μάρκετινγκ για να στοχεύσουμε, να προσεγγίσουμε και να πείσουμε τους πελάτες | 1,2,3,4,5 | Χρησιμοποιούμε το μάρκετινγκ για να προσελκύσουμε, και να συνεργαστούμε με πελάτες |
Επιδιώκουμε να δημιουργούμε αξία αποκλειστικά μέσω των δικών μας προϊόντων | 1,2,3,4,5 | Επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε αξία μέσα από πλατφόρμες και εξωτερικά δίκτυα |
Χρησιμοποιούμε τα δεδομένα μας για τη διαχείριση καθημερινών εργασιών | 1,2,3,4,5 | Διαχειριζόμαστε τα δεδομένα μας ως στρατηγικό πλεονέκτημα που χτίζουμε με την πάροδο του χρόνου |
Η πρόταση αξίας μας καθορίζεται από τα προϊόντα και τον κλάδο μας | 1,2,3,4,5 | Η πρόταση αξίας μας καθορίζεται από την αλλαγή των αναγκών των πελατών |
Λαμβάνουμε αποφάσεις με ανάλυση, συζητήσεις και αρχαιότητα | 1,2,3,4,5 | Παίρνουμε αποφάσεις μέσω πειραματισμού και δοκιμών όποτε είναι εφικτό |
Προσπαθούμε να αποφύγουμε την αποτυχία σε νέα επιχειρησιακά έργα με κάθε κόστος. | 1,2,3,4,5 | Δεχόμαστε την αποτυχία σε νέες επιχειρήσεις, αλλά προσπαθούμε να μειώσουμε το κόστος και να αυξήσουμε τη μάθηση. |
Την αποτυχία είναι δύσκολο να την δεχτούμε και για αυτό προσπαθούμε να την αποφύγομε. | 1,2,3,4,5 | Κάθε αποτυχία για μας είναι μια ευκαιρία για μάθηση. |
Είναι δύσκολο να διατεθούν πόροι μακριά από υπάρχουσες επιχειρηματικές δραστηριότητες | 1,2,3,4,5 | Είμαστε σε θέση να επενδύσουμε σε νέα επιχειρηματικά έργα ακόμη και αν ανταγωνίζονται με την τρέχουσα επιχείρησή μας |
Αντιμετωπίζουμε δυσκολίες στην ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων μακριά από την υπάρχουσα επιχείρησή μας | 1,2,3,4,5 | Είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε και να αναπτύξουμε νέες ιδέες που είναι ασυνήθιστες για την επιχείρησή σας |
Επικεντρωνόμαστε στην εκτέλεση και τη μεγιστοποίηση του τρέχοντος επιχειρηματικού μας μοντέλου | 1,2,3,4,5 | Στόχος μας είναι να προσαρμοστούμε νωρίς για να προχωρήσουμε μπροστά από τον ανταγωνισμό |
Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η μεγιστοποίηση των κερδών των μετόχων | 1,2,3,4,5 | Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η δημιουργία αξίας και λύσεων για τον πελάτη |
Επέλεξε τον αριθμό στην κλίμακα από το 1 έως το 5 που αντικατοπτρίζει το πού βρίσκεται η εταιρεία σας σε σχέση με τις δύο δηλώσεις: εάν επιλέξατε 1, είστε πλήρως σύμφωνοι με την αριστερή δήλωση και εάν επιλέξατε 5, είστε πλήρως σύμφωνοι με τη σωστή δήλωση. Εάν επιλέξετε την αριστερή στήλη τις περισσότερες φορές η εταιρείας σας βρίσκετε στον αναλογικό κόσμο , άλλα εάν επιλέξετε την δεξιά στήλη τις περισσότερες φορές η εταιρείας βρίσκετε ή προχωρά προς τον ψηφιακό κόσμο.
Αφού ολοκληρώσετε την αυτοαξιολόγησης, ανατρέξτε στα αποτελέσματά σας. Όσοι έχουν σκορ στα αριστερά είναι εκεί όπου χρειάζονται περισσότερο οι αλλαγές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα αυτά τα αποτελέσματα και να τα συζητήσετε με την ομάδα διαχείρισης. Η ανάγνωση του βιβλίου και αυτά τα μοντέλα αυτοαξιολόγησης θα σας δώσουν μια αφετηρία για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας σας. Καλή τύχη, είναι κάτι που οι περισσότεροι την χρειαζόμαστε.