Βήμα 3

Ψηφιακές Εταιρικές  Δεξιότητες

Έχει η εταιρεία σας τις κατάλληλες δεξιότητες για να προσεγγίσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό;

Η δημιουργία μοναδικών εμπειριών για τους πελάτες ή η δημιουργία λειτουργικών ικανοτήτων είναι κάτι παραπάνω από μια πρόκληση της τεχνολογίας. Μια εταιρεία για να μπορέσει να υλοποίηση τους στόχους της σε αυτούς τους τομείς χρειάζεται μια οργανωτική αλλαγή που απαιτεί νέες δεξιότητες και νέους τρόπους εργασίας.

Ακόμη και τώρα, οι περισσότερες εταιρείες δηλώνουν ότι η έλλειψη ψηφιακών δεξιοτήτων είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στην επιτυχία του ψηφιακού μετασχηματισμού τους. Οι περισσότερες εταιρείες χρειάζονται ειδικότητες όπως, αναλυτές κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, διαφημιστές με εξειδίκευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, ειδικούς αρχιτέκτονες στο cloud, ή επιστήμονες δεδομένων, για να αναφέρουμε λίγα.

Είναι γνωστό ότι οι εταιρείες δεν θα επιβιώσουν στην ψηφιακή εποχή χωρίς να ξαναχτίσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα. Το μεγάλο ερώτημα είναι πώς μπορεί μια εταιρεία να ξεκινήσει την ανοικοδόμηση του επιχειρηματικού της μοντέλου; Η απάντηση είναι, χτίζοντας και αποκτώντας νέες δεξιότητες και δυνατότητες, νέες διαδικασίες, και τέλος ενισχύοντας βελτιώνοντας  τις παλιές, εάν αυτές χρειάζονται για το ψηφιακό της ταξίδι.

Φυσικά, ένα πράγμα είναι σίγουρο ότι καμία εταιρεία δεν μπορεί να αρχίσει να επενδύει στην απόκτηση και αναπτύσσει οποιοδήποτε είδος ψηφιακών δυνατοτήτων και δεξιοτήτων  χωρίς σχέδιο. Υπάρχουν τόσες πολλές ψηφιακές δυνατότητες που απαιτούνται για τον ψηφιακό μετασχηματισμό μιας εταιρείας που καμία δεν μπορεί να τις αποκτήσει ή να αναπτύξει όλες μαζί ταυτόχρονα, βεβαίως οι εταιρείες πρέπει να κινηθούν πολύ γρήγορα στην ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους, αλλά υπάρχει μια σειρά.

Δεδομένου ότι πρέπει να προχωρήσουμε και να ξεπεράσουμε την αριστεία στις λειτουργίες και να προχωρήσουμε προς τον ψηφιακό μετασχηματισμό, οι εταιρείες πρέπει να αναπτύξουν ακόμη μια ομάδα ψηφιακών δυνατοτήτων που τους βοηθούν να συνδεθούν περισσότερο με τους πελάτες τους και να τους κάνουν το επίκεντρο της επιχείρησής τους και τελικά να συνδεθούν σε μεγαλύτερο βαθμό με το ψηφιακό οικοσύστημα.

Αυτές οι δεξιότητες είναι οι ακόλουθες:

  1. Συγκέντρωση και χρήση πληροφοριών σχετικά με τους πελάτες και τις δραστηριότητές τους.
  2. Ενίσχυση της φωνής του πελάτη μέσα στην εταιρεία και καθιστώντας τον πελάτη το επίκεντρο σε όλα όσα κάνει η επιχείρηση.
  3. Δημιουργήστε μια κουλτούρα αποφάσεων χρησιμοποιώντας δεδομένα από πελάτες, λειτουργίες, αγορές και από κοινωνικά δίκτια.
  4. Παροχή μιας πολυκαναλικής εμπειρίας προς τους πελάτες με μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων.
  5. Να είστε διαφορετικοί και να είστε ο πρώτος που επιλέγουν οι καλύτεροι πελάτες σας όταν υπάρχει ανάγκη.
  6. Ανακαλύψτε και αναπτύξτε συνεργασίες που δεν έχουν επιτευχθεί.